5 Nisan 2013 Cuma

Video - Jednoduchý cop

Čauky :)

Jak jste se měli celý týden? Já celkem hrozně, protože jsme ve škole pořád psali písemky a profesoři zkoušeli :/.. Ale přežila jsem to ve zdraví, sice tak tak, ale přežila :). 

Teď už ale k dnešnímu článku :). Nejdříve jsem Vám chtěla napsat, že jsem si tedy objednala tu česací hlavu, takže až dojde, začnu Vám přidávat fotky nových účesů :). 
Jako druhou věc a tu hlavní jsem Vám chtěla napsat, že jsem tento týden tvořila video :). Sice jen video-návod na obyčejný cop, ale třeba se Vám bude líbit :). Dělala jsem ho celkem dlouho, protože se vyskytlo plno komplikací, ale už je hotovo:). Nejsem žádný profík na točení videí, tak se nedivte, když to nebude žádná sláva :D. Ale snažila jsem se :).
A za třetí! Dnes jsem jela brzo ráno do školy, protože maturanti dnes fotili tablo a mě jedna maturantka poprosila, jestli bych jí nenatočila vlasy :). Celkem mě to zarazilo, že ve mě vkládá takovou důvěru, ale nakonec se vlnky celkem povedly :). Já i maturantka jsme byly spokojené a to je hlavní :). Teď už jen čekat na výsledné fotografie! Na to jsem celkem zvědavá :).

Teď už Vám tedy přidávám slibované video a snad se mi nebudete moc smát, vážně jsem se snažila :). Děkuji za shlédnutí a za každý milý i nemilý komentář :).
P.S. - Video si zvětšte nebo se na něj koukněte na Youtube :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder