24 Mayıs 2013 Cuma

Moje hennování

To je mi ale den! :D
Ráno jsem byla u zubařky a od té doby jsem sháněla po všech drogeriích Hennu. Někde neměli, někde měli špatné odstíny, ale nakonec jsem našla :D.. Prošla jsem všechny Drogerie Teta a nakonec mi stejně pomohla Drogerie DM - to je jistota :). Koupila jsem si tedy Hannu odstín Tizian.


Barva měla být světle hnědá, ale co se z ní nevyklubalo :D.. Nee, samozřejmě, že je to mými vlasy, protože jsem v nich měla starou barvu, melír a nedivím se, že Henna chytla tak, jak chytla :). Chytla totiž trochu do zrzavočervena!
Ale nevadí, zrz jsem už byla, když se mi vymyla tmavě hnědá, tak jsem zvyklá. Skoro nikdy mi nevýjde to, co si přeju, ale někdy jsem mile překvapena :). Třeba jako teď :). Konečky mám po ní trochu vysušené, ale namažu si je olejíčkem a snad budou fajn :).
Jsem tedy bez blond melíru a místo něj mám teď takový zrzavý :D. Nevadí! Hlavně, že jsem to vyzkoušela a vlasy se mi trošku sjednotily a snad i zregenerovaly :).
Zde je výsledek:


Možná to na fotce není tak poznat, ale já se vidím, jako úplně někdo jiný, když se dívám do zrcadla :). Možná je to také špatné osvícení, ale aspoň jsem to zkusila nafotit :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder