9 Mayıs 2013 Perşembe

Skvělý TIP pro mastné vlasy

NAZDÁREK!

Mám pro Vás jednu radu proti mastným vlasům. Tuto masku mi poradila jedna adminka na mé stránce na FB a hned jsem ji zkusila, protože se mi celkem dost mastí vlasy. Musím říct, že mě překvapila a to nejen kvůli tomu, že je tak jednoduchá!
Teď už tedy, co budete potřebovat. 
  1. Soda
  2. Ocet - nejlépe jablečný
  3. Citronová šťáva - může se použít místo octu :)
A teď už k postupu. 
Do větší skleničky nebo láhve dáme 2 lžičky jedlé sody a do druhé skleničky dáme 2 lžičky octu nebo citronové šťávy. Do skleničky se sodou nalejeme vodu a rozmícháme. Pomalu směsí poléváme mokré vlasy a pomalu ji vmasírováváme do pokožky hlavně u kořínků. Necháme působit tak 3-5 minut. Poté opláchneme vlasy vlažnou vodou. Do skleničky s octem/citronem nalejeme také vodu. Vzniklou směsí spláchneme důkladně vlasy. Ocet/citron vlasy zbaví zbytků sody. Nakonec vlasy opět opláchneme čistou vodou. 

Já osobně jsem tedy masku už zkusila a jsem spokojená. Vlasy mi vydržely bez mastnoty asi 3 dny a to je u mě úspěch. Možná by ale vydržely ještě déle. Navíc se vlasy pěkně rozčesávaly a vůbec nebyly cítit citronem. Naopak! Soda mi je pěkně navoněla :). Jsem spokojená a určitě si budu tuto masku dělat pravidelně. 

Taky ji vyzkoušejte a zbavte se mastných vlasů.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder