7 Haziran 2013 Cuma

Mytí vlasů kondicionérem

Slyšeli jste někdy o tom, že si někdo umývá vlasy místo šamponem jen kondicionérem? Četla jsem o tom už dřív a dnes jsem to dorazila. Přečetla jsem si spoustu názorů na fóru na Dlouhevlasy.cz. Teď bych Vám to chtěla nějak shrnout a třeba tuto metodu také zkusíte.

Spousta z Vás si vlasy umyje šamponem a poté kondicionérem, aby se Vám vlasy lépe rozčesávaly a vypadaly líp, ale co kdyby jste šampon někdy uplně vynechali? Četla jsem, že hodně slečen a paní by do toho nešlo, ale já bych to třeba zkusila. Je to nejlepší použít na kudrnaté nebo vlnité vlasy. Rovné vlasy by po umytí jen kondicionérem mohly být splihlé a nic moc. Ale někomu to udělat nemusí a může být spokojený. To byste museli odzkoušet, protože záleží na typu vlasů a na kondicionéru. Někdo může mít po umytí krasné vlasy, které se nekrepatí a nejsou suché. Někdo zas pravý opak. Za zkoušku to ale stojí.
Kondicionér by měl odstranit nečistoty a mastnotu stejně jako šampon. Vlasy by se měly pěkně rozčesávat. Někdo si dokonce kondicionér ani z vlasů nesmývá a je spokojený.
Hodně doporučují a zkouší rybízový balzám od Balei nebo balzámy od Alverde, ale vše záleží na vlasech. Může se ale stát, že se Vám vlasy rychleji zmastí, ale to už také záleží na péči a hlavně na vlasech. Vlasy budou příjemné na dotek, hladké, budou se lesknout.

Pokud tedy chcete, můžete to zkusit :). Možná se Vám to bude zamlouvat, možná zase ne.

Odvážlivci do toho! :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder