19 Haziran 2013 Çarşamba

Působení slané vody na vlasy

AHOJKY! Jsem zpět :)

Po týdnu slunění jsem zpátky a už rychle píšu článek na dobré téma, protože mě to celkem překvapilo :). Čekala jsem a byla jsem přesvědčená, že po týdnu na dovolené mi slaná voda zničí a vysuší konečky vlasů. Budou se víc lámat a budou celkově takové mrtvé. Proto jsem si pořídila olejíček od Balei, na který určitě udělám recenzi.
Během prvního dne jsem si poctivě vlasy hodně olejovala, aby nenasákly tolik tu sůl, ale zjistila jsem, že moje vlasy ji snáší skvěle. Byla jsem dokonce šokována, že moje vlasy vypadají líp, jak taky u nás v České republice :). Samozřejmě, že nee každému to sedne, ale mně to prospělo. Vlasy mám teď pevnější a zacelenější. Krásně se mi celý týden vlnily a díky soli, mnohem méně mastily. Proto bych tam byla pořád! Takto pěkně vlasy u nás rozhodně nemám :D.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder