21 Ekim 2013 Pazartesi

Olejový zábal

Pěkný večer, čtenáři.


V pátek mi došly oleje, co jsem si objednala, tak jsem hned včera večer dělala zábal na vlasy. Pořídila jsem si ricinový, který je dost hutný a slunečnicový na naředění.
A tak jsem se do toho pustila. Den předtím jsem si umyla vlasy, abych oleje dávala na čisté. Ricinový olej jsem si naředila slunečnicovým a pustila jsem se do toho.
Nejdříve jsem si do všech vlasů vetřela směs olejů. Jak ke kořínkům, tak důkladně ke konečkům. Jakmile byla celá hlava mastná (:D), vzala jsem si igelitovou čepici a vlasy jsem si do ní schovala. Na čepici jsem dala ještě ručník, aby byly vlasy v teple. Tento zábal jsem nechala působit něco málo přes hodinku a dala jsem se do umývání.
Kvůli hutnosti ricinového oleje, jsem si vlasy musela umývat dvakrát. Chtěla jsem olej úplně vymýt. Až mi vlasy uschly, krásné se rozčesávaly a ještě teď jsou konečky jemné. Jestli vlasy po něm budou trochu líp růst, to se ještě uvidí.

Takže tento zábal rozhodně doporučuji :). Jinak oleje jsem měla od značky Saloos. Také doporučuji!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder