20 Mart 2013 Çarşamba

My fish braids

Jako první účesy, které jsem tvořila, bych Vám chtěla přidat rybí copy. Naučila jsem se je už před celkem dlouhou dobou a podle mě jsou vážně pěkné a sluší snad každému :). 

Rybí cop se může naučit každý z Vás, protože není vůbec těžký. Stačí se jen soustředit, vědět postup a držet vlásky pěkně pohromadě. Ale chápu, že někdo to zkouší několikrát dokola a pořád se mu to moc nedaří, ale to se podá. Chce to trénink! :) 

Našla jsem Vám tedy video, které Vám v pletení a naučení se rybího copu určitě pomůže :). Koukněte se na něj, a pak už můžete na někom zkoušet. Na sestře, kamarádce nebo mamce. Prostě na každém, kdo má alespoň trochu delší vlásky. 


Pokud by Vám video nepomohlo, tak si můžete najít obrázkový návod nebo mi napište do komentářů a já Vám sem nějaký dám. Myslím, ale že z videa to mnohem líp pochopíte :). 


Rybí copy pletu strašně často své mladší sestře, protože se jí moc líbí a má po nich vlnité vlasy. I na táboře jsem dělala rybí copy kamarádkám proto, protože chtěly malinko zvlněné vlasy. Nee, jako po francouzském copu.
Další přidané fotky jsou tedy mé vlastní výtvory a doufám, že se Vám budou líbit a začnete je plést také. Hodně štěstí! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder