25 Mart 2013 Pazartesi

Vlny kulmou

Ahojky návštěvníci :)

Mé vlny :)
Fotka z internetu


















Pro dnešek pro Vás mám článek, kde vidíte vlny udělané kulmou a možná i nějaké to video s návodem na vlnky :). 

Vlasy, když je čas, si vlním moc ráda :). Je to změna oproti rovným a někdy se v nich cítím i lépe. Tyto vlny na fotce  jsem ale dělala své mladší sestřičce jako většinu účesů :). Sama o sobě má vlnité vlásky, ale toto je ještě úžasnější! :) Řekla bych, že málo z Vás má takové vlny celý den, většinou to všem spadne.
Tyto vlnky jsem dělala starou mamčinou kulmou z roku ani nevím, ale tyto kulmy jsou nejlepší :). Sice dělají vlnky menší, ale mně osobně se to moc líbí :). Když si s tím dáte práci, stojí to za to! :)
Fotku jsem naší skvělé kulmy nenašla, ale až budu mít příležitost, určitě ji vyfotím a přidám Vám ji :). Je prostě hodně stará.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder