22 Mart 2013 Cuma

My hairstyle

Ahojky všem návštěvníkům mé stránky :).

Toto je jeden z mých nejoblíbenějších účesů, jaké jsem kdy udělala :).  Upletla jsem ho na první pokus a ani návod jsem pořádně nevěděla. Kamarádka, na které jsem ho pletla, má skvělé dlouhé, husté a zdravé vlasy. Prostě úžasné, vždycky jsem jí je obdivovala a myslím, že nejsem sama.


Samotný účes není vůbec těžký :). Stačí mít trpělivost a vědět, jak se plete. Jinak na něm není vůbec nic těžkého :). Možná si tak ještě musíte sehnat někoho, kdo Vám poskytne vlasy nebo to zvládnete i sami na sobě :). To já totiž nedokážu :D. Nic si nedokážu uplést sama na sobě. Maximálně tak udělat drdol, culík nebo něco málo, ale toto vážně ne. Což je škoda, ale třeba časem mi to půjde :).

Přidám Vám tedy i podobný videonávod a můžete se pustit do práce :). Ať se Vám co nejvíce daří!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder