21 Mart 2013 Perşembe

Sérum na konečky vlasů s arganovým olejem

Ahoj všem,
dnes bych Vám chtěla představit jeden, pro mě skvělý výrobek na suché a poškozené konečky vlasů. Je to sérum na konečky s arganovým olejem od Avonu. Vyrábí ještě jeden a ten je tedy bez arganového oleje a já mám ráda oba.

Je podle mě skvělý na roztřepené konečky, které alespoň trochu zacelí a vypadají zdravěji. Také by se vlasy  po něm neměly tolik třepit a ničit. Sama kadeřnice mi řekla, že ho mám používat.
Určitě ho má spousta z Vás doma a pravidelně ho používá. Krásně voní a vlasy jsou po něm i pěkně lesklé. Nafotila jsem Vám tedy fotky, kde mám vlasy před použitím olejíčku a po použití :). Snad sem Vás tedy moc neodradila a pokud budete chtít, pořiďte si ho také :). Je moc fajn! :)

Před použitím

Po použití

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder