16 Temmuz 2013 Salı

Vejcomedový šampón

Pěkné dopoledne čtenáři!

Už delší dobu jsem Vám nenapsala, ale dnes už jsem se konečně odhodlala :). Chtěla jsem Vám napsat recept na domácí šampón na vlasy. Já osobně jsem ho ještě nezkoušela, ale vím, že slečny na stránce ho chválí a i ve fórech na DV. Tak už tedy jdeme na to :).

Na tento vejcomedový šampón budete potřebovat:
  • 1 vejce
  • 1 žloutek vejce
  • 1 čajová lžička medu
  • 1 citrón 
Vejce, žloutek a med musíte pořádně smíchat. Vymačkáte si citrón a za stálého míchání ho přidáte k směsi. Šampón je tímto hotový. Jak jednoduché.

Upozornění!

Medu nedávejte víc, protože obsahuje hodně cukru. Cukr vstřebává vodu a vlasy by potom mohly být dost vysušené. 

Nechce šampón působit, a pak jej spláchněte VLAŽNOU vodou, aby se Vám "neuvařilo" vejce ve vlasech. Když z vlasů vymyjete šampón, tak je ještě propláchněte studenou, aby se pěkně leskly. Lesk jim dodává med.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder