30 Ocak 2014 Perşembe

Hřeben TANGLE TEEZER

Pěkný čtvrteční podvečer všem! :)


Jak jste si určitě všimli, tak jsem malinko předělala design blogu. Doufám, že se Vám líbí :).

Teď už ale k dnešnímu tématu! Hřeben TANGLE TEEZER jsem dostala v listopadu k narozeninám od přítele. Nemohla jsem se pořád rozhodnout, který si koupit. Hlavně jaký vzhled. 
Přemýšlela jsem nad leopardím, ovečkou Shaun a zlatým. Nakonec vyhrála zlatá barva :).

Přesně jsem dostala tento:


Používám ho téměř každý den a jsem naprosto spokojená. Vlasy mi rozčesává krásně a hlavně mi je nevytrhává tolik, jako jiné kartáče a hřebeny. Pro mě má jediné mínus. Když je zima a mrzne, tak si jím nemůžu vlasy pořádně pročesat, protože by mi pak hrozně moc elektrizovaly, víc než kdy jindy.
V poslední době si ale vlasy celkem dost olejíčkuji a už tak neelektrizují, tak možná to bylo tím, že jsem je měla "vysušené". 
Kdo z Vás ho ještě nemá, tak ho určitě vyzkoušejte. Existuje více značek a tvarů, tak si vyberte podle své libosti :). 

Jako poslední jsem se Vás chtěla zeptat, jestli byste chtěli, abych na blog přidávala i něco ohledně kosmetiky a věcí z jiných odvětví (třeba i knihy, filmy)? Opět jsem spíš na přírodní věci, tak bych Vám třeba mohla i něco poradit. Pokud by se Vám toto téma líbilo, tak bych klidně hned zítra začala psát o jedné chytré knížce, co jsem si koupila :). 

Mějte se krásně!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder