12 Ocak 2014 Pazar

Nové ahoj, nový začátek

Milí čtenáři!


ANO, vím, že jsem v poslední době vůbec nic nepřidávala. To víte škola, kamarádi, přítel a den nemá 48 hodin. Ale hodlám se napravit a doufám, že mi to vydrží :). Možná nebudu přidávat článek každý den, ale aspoň párkrát za týden bych mohla. Chci Vám to vynahradit!

Pro začátek bych Vám chtěla popřát vše nejlepšího do nového roku 2014. Ať je pro Vás úspěšný a splní se Vám všechna Vaše přání :). Mě čeká maturita, takže to štěstí budu také potřebovat. 

A teď tu pro Vás mám fotky mých vlásků, jak se měnily během dvou let :).
Nejdříve jsem byla zrzka, pak jsem přesedlala na melír a teď se zase vracím k jednobarevným vlasům :). Naposledy jsem si je barvila koncem listopadu na maturitní ples světle měděnou barvou. Kritizuje, chvalte a komentujte :).

P.S. Do komentářů pište nápady na články, které by se Vám líbily :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder